maanantai, 13. elokuu 2007
Ankeaa aamua osa 2
Ei tunnu mukavalle. Ei sitten yhtään. Mun on valtava ikävä H:aa, vaikka illalla sainkin lämpimän halauksen yms. Nyt ahdistaa jo olla töissäkin, ja niin onnellinen kuin olin kuukausi sitten tästä uudesta työpaikasta. Hitto kun tuntuu, ettei taas missään ole hyvä olla, paitsi sen yhden lähellä. Siinä tuntui yhä turvalliselle ja rauhalliselle, vaan eipä tunnu täällä. Tekisi mieli mennä tuonne ns kotiin, vetää peitto korviin ja itkeä vaan, kunnes Nukku-Matti tulee ja vie mut hetkeksi pois tästä ahdistuksesta.