Eilen oli sellainen työpäivä, ettei se tuntunut työltä lainkaan. Istuin päivän nauttimassa annoksen paikallishistoriaa ja siinä sivussa hieman muutakin historiaa. Ja minä nautin. Nautin aivan valtavasti tuosta uudesta informaatiosta. Toivottavasti saan pian lisääkin sitä. Laitoin tuossa äsken matkaan pitkän litanian kysymyksiä eräälle eilisen esitelmöitsijälle.

Suunnittelin tässä kevään/kesän aikana retkeileväni läpi näitä seudun linnavuoria sun muita historiallisia kohteita sellaisen 50-100 kilometrin säteellä. Ei tuo luonnossa liikkuminen tee pahaa muutenkaan saati jos samalla oppii jotain uuttakin. =)

Tänään olisi luvassa ihan perustyöpäivä. Plääh...