Zombieblondi sai kuin ihmeen kaupalla itsensä ylös kukonlaulun tietämissä. Aamukofeiinia kitusiin ja rakentamaan zombiesta edes noin suunnilleen ihmisen näköistä. Aamulenkki osoitti, että keli on aivan kamala. Lunta tulla tuprutti taivaan täydeltä. Puoli kahdeksan maissa ystävätär kurvasi pihaan ja ei kun matkaan.
Helsingissä käynti liittyi tuon ystävättären työkuvioihin. Tosin oli tuosta reissusta iloa minullekin. Pääsin seuraamaan erään netissä julkaistavan ohjelman nauhoitusta, sain muutamat makeat naurut ja päivän viimeinen vierailupaikka oli perin mieleinen.

Ihme kyllä, en ostanut mitään. Tyydyin vain ihastelemaan jo ilmestyneitä sekä tulevia uutuuksia.