En tiedä onko musta tullut vanha, suppeakatseinen ja ahdasmielinen, mutta nyt tuo BB-talon toiminta ylitti mun ymmärryskynnykseni reippaasti. Porukka sai Chipalle syndebileet. Noh, hieman alkoholia ja kumma kiima tuntui valtaavan koko porukan. Yksi jos toinen imutteli yhden jos toisen kanssa. Voisi miltei kysyä, että oliko muka joku, joka ei olisi leikkiin osallistunut.

Herrat uiskentelivat porealtaassa kelteisillään ja kiimaiset nartut pyörivät ympärillä. Hitto mikä show. Cheryll ja Minna esittelivät ja vertailivat ryntäitään. Niko viuhahteli pitkin taloakin. Mikä ihmisiä vaivaa? Eikö muka aikuiset ihmiset kestä muutamaa viikkoa ilman seksiä? Eikö sitä voi vetää pientä känniä, vaan pakko kiskoa aivan turvat? Ja pitääkö sitä kännissä sitten imutella kaikkia vastaantulijoita tai mennä vielä astetta paria pidemmälle?

Mulle tuli jotenkin pettynyt olo. Talossa oleva tuttunikin kun osallistui tuohon touhuun. Olen pitänyt häntä fiksuna tapauksena, ja olisin tahtonut säilyttää edes jonkinlaisen illuusion hänen korvien välinsä toiminnasta. Nyt laski kyllä hänen pisteensä.

Eniten mua huolettaa tämä oma reaktioni. Miksi ihmeessä mulle tuli jotenkin niin surullinen ja pettynyt olo? *huokaa syvään*