Ylös... alas... ylös... alas... *huokaa syvään* Tuossa oli tovin ihan kohtuu olo, mutta nyt taas tunnutaan menevän alas päin.

Juttelin tuossa puhelimessa mun ja Menninkäisen yhteisen ystävän kanssa. Menninkäinen jutellut sille(kin) jotain aatoksistaan. Tosin vissiin osittain ristiriitaista sen suhteen mitä on mulle puhunut. Se nyt on samaa, ettei tuo mies tiedä mihin on valmis ja mihin ei. Mutta kuten olen kohta sen tuhannen kertaa sanonut, niin eipä sen just nyt tarvitsekaan. Aika näyttää mitä tuleman pitää.... että tuleeko jotain vai ei yhtään mitään. Enhän minä itsekään osaa vielä sanoa mitään.

Niin tai näin, niin tuo ystävä sanoi, ettei kannata elätellä liian suuria toiveita Menninkäisen suhteen. Ja siitä tuli paska fiilis. Tiedän kyllä asian itsekin, mutta jotenkin se kolahtaa tuonne nuppiin eri tavalla, kun joku muu sen sanoo.

Mie tarvisin mies-suomi sanakirjaa. Luulisi tähän ikään oppineen tulkitsemaan niitä jotenkin, vaan kun vissiin sitten ei. Tuos Menninkäinen tahtoi nähdä suht taajaan. Jos musta ei kuulunut mitään, niin kyllä sieltä pukkasi viestiä. Tuli esimerkiksi seuraavanlaisia viestejä: "Kiellettyjä tuntemuksia",  kertoi kuin mun näkemisen jälkeen piti mennä makkariin muksuilta jemmaan keräämään naamaa peruslukemille, pelkäsi että ne hokaavat äänestä asian laidan, halusi itse nähdä vähän väliä jne. Suomentakaa nyt perkele mulle mitä tuo on?! Samoin kuin ne, että mies on naama hangon keksinä kun nähdään, pientä hellyyttä, suukkoja yms vähän väliä. Kertokaa viisammat: mitä helvettiä tuo tarkoittaa?!